Friday 6 October 2017

60 Sekunders Binära Options Strategi Del I Brott


Idag vill jag förklara för dig en strategi att arbeta med binära alternativ till 60 sekunder som vi testar framgångsrikt som bygger på analysen av det japanska ljusdiagrammet där vi har lagt till indikatorn MACD 12-26 med mobila medier till 9 perioder till som vi har applicerat Bollinger band. Strategin avslöjas extremt effektiv både för insatserna i Put that in Call. Nu vad vi ska analysera är insatserna i Put. Bilden ovan talar för sig själv. I övre delen finner du ljuskartan över pundet (GBP) jämfört med amerikanska dollar (USD) och under indikatorerna för MACD (kontinuerlig blå linje) med det relativa mobilmediet (streckad blå linje) och Bollinger-band som rita en sorts kanal. Vår strategi är att ange med ett alternativ PUT (det är kortfattat) när MACD korsar mellanlinjen från topp till botten i närheten av den övre delen av Bollinger-bandet. Bara för att låta dig observera kraften i denna signal vill jag visa dig en bild av en kontinuerlig sekvens av denna typ av signal som gav oss kontinuerliga framgångar. Registrera dig till 24option för att öppna ditt DEMO-konto. Gjorde minsta betalningen för att öppna kontot. Fråga omedelbart ett demokonto där du kan göra alla dina test. När du lär dig rätt strategi 8211 börjar du arbeta med riktiga pengar. Från denna strategi är född en observation som ledde oss till en annan strategi på binära alternativ till 60 sekunder: strategi för cusps av MACD. Relaterade inlägg Som det här i motsats till Lingsbord 02 Jun 2015 Ive har blivit ombedd hur jag tjänar pengar i binära alternativ, och det har varit andra på de allmänna styrelserna som frågar om det är möjligt att göra tillförlitliga avkastningshandeln Binaries. Ive bestämde mig för att skapa den här tråden för att hänvisa folk tillbaka till och så jag kan lägga fram framstegsuppdateringar. Först och främst är min grundläggande strategi nästan identisk med den som Tradesmart har lagt ut på sin tråd i det här avsnittet, så ber om ursäkt för Tradesmart om det verkar som om jag tänker mig lite lite på tårna. Alla letar efter den Heliga Grailen, den hemliga genialen, den fantastiska kombinationen av indikatorer som kan förutsäga framtiden och garanterar dig den avkastning du letar efter. Tja, låt mig berätta att det inte finns några magiska trollkarlar i handeln. Framgång är mindre om detaljerna i din strategi och mycket mer om hur du tillämpar det när det gäller din pengarhantering, disciplin och ditt eget psykologiska tillvägagångssätt på marknaderna. Självklart behöver du en strategi som fungerar, åtminstone till en viss grad, och jag kommer att dela mina här, även om det är en enkel, grundläggande strategi som ses på dessa forum innan, men Ill beskriver också min handlingsplan för handel som har levererat konsekvent framgång för mig handlar riktiga pengar i en levande miljö. Det här kommer inte vara för alla Vissa människor tror att använda ett stort antal indikatorer och system gör att de känns som riktiga handlare. Det enda som får mig att känna mig som en riktig näringsidkare är balansen i mitt konto -) Strategin kommer du att ha sett tidigare, men läs alla noterna för att få hela bilden. Jag är en 20-årig Forex-handlare, jag handlar bara för att leva, och jag älskar verkligen det här systemet. Jag har ett FXCM-demokonto som kör Metatrader 4 och ett 1 min EURUSD-diagram öppet. Detta diagram har 1 indikator på den, Bollinger Bands med inställningar 20 och 2.5. Jag fann att avvikelsen på 2 skapar för många falska signaler och avvikelse från 3 betyder att du har tur att se mer än 3 branscher per dag. Jag satte mig på 1 minut för antalet affärer det erbjuder under en genomsnittlig dag och eftersom 5 minuters erbjudande inte ger bättre ITM-hastighet. Jag har också Market Watch-fönstret öppet på metatrader men jag minskar storleken på rutan så att jag bara kan se EURUSD-hastigheten och klockan. Det är den här klockan som jag använder som min nedräkningsutlösare. Mitt handelskonto är för närvarande med IQ-alternativ. Deras plattform är utmärkt och utförandet är mycket exakt. De spelar inte heller spel med prissättning. Jag har också öppnat med IG i London. OK som du kommer att ha sett någon annanstans på BOE Boards, är handelsstrategin helt enkelt att handla i motsatt riktning när ett ljus stängs utanför Bollinger Bands, så om det stänger av toppbandet går jag in i Put och om den stänger under det nedre bandet jag går in i ett samtal. När Market Watch klockan kommer in i 50-talet på sekunderna och om en handel verkar vara uppad, svär jag över PutCall-knappen och håller klockan på klockan och diagrammet så att jag kan spika handeln när stearinljuset stängs. Utgången är 1 minut. OK så inget nytt där och vi vet alla att det ofta fungerar bra men ITM-hastigheten är inte någonting för att skriva hem om är det Så här hur jag använder det för att tjäna pengar: Jag undviker perioden före London Open som Theres ofta en serie av handlar i samma (fel) riktning när marknaden växlar sig upp för dagen, så jag söker normalt efter den första handeln från 09:10 UK-tid och Ill då handlar fram till ca 13:15, plockar upp igen runt 14:30 efter NYC Öppna för att undvika en annan rusning runt den tiden och att ge mig en chans att njuta av lite lunch utan att oroa dig för handel För de som handlar med asiatiska marknader, undviker jag den döda zonen och handlar från klockan 02:00 och framåt (igen i Storbritannien) när Det kan vara tillräckligt med rörelse för att kunna förstå denna strategi. OK, det här är den viktigaste delen av mitt sätt att handla och det finns några viktiga inslag här. För mindre handelsstorlek, dela bara ned dessa nummer, beroende på vad som är lämpligt, och behåll samma förhållanden mellan varje handel. Min första handel är 100. Om den här handeln slutar ITM, gör jag 82 och letar efter nästa, igen vid utgångsnivån 100. Om den första handeln slutar OTM är min andra handel på nästa signal 320. Om denna handel slutar ITM Jag gör 262 som återhämtar originalet 100, skapar också den ursprungliga 82 av vinsten som den första handeln skulle ha gjort, och sedan gör ytterligare 80. Återigen är din nästa handel på startnivå 100. Om den andra handeln slutar OTM då tredje handeln är 512. Om denna handel slutar ITM återhämtar den den ursprungliga 100 och 320 men det finns ingen vinst, weve återhämtade bara förlusterna och vi fortsätter med nästa handel vid 100 Om den tredje handeln slutar OTM, REPARERAR vi 512 handeln . Om denna handel slutar ITM genererar vi 420 för att återvinna en del av de förluster som gjorts i de övriga affärerna. Dessa 1-4 handelssekvenser vi kallar händelser. De flesta händelserna kommer bara att vara 1 eller 2 branscher, det vill säga att du kommer att få konsekvent stark avkastning större delen av tiden. När en händelse består av 3 på varandra följande affärer kommer du att bryta till evenemanget och leta efter nästa handel När en händelse består av 4 affärer där den 4: e en slutar ITM, kommer du att subventionera din förlust på föregående 3. Vissa människor kan inte möta koncept av en handel som inte genererar vinst, men tro mig, jag driver så många exempel att denna struktur fungerar bäst när det gäller riskera över tiden. När en händelse består av 4 affärer och den 4: e en slutar OTM kommer du att ta en träff. Baserat på ovanstående siffror kommer träffen att kosta dig 1 444 på denna nivå. När detta händer sätter du plattformen tillbaka till 100 och startar igen. Du måste vara mekanisk, disciplinerad och inte rädd för handelstorlekarna för att göra detta arbete, men tro mig det fungerar i verkliga, levande handelsmiljöer. Vanligtvis får du i genomsnitt 1 full träff på en vecka och cirka 3 av de mindre 4-handelshändelserna där den 4: e handeln kommer i ITM vilket medför en mindre förlust. Resten av branschen kommer att sluta ITM på antingen den första eller andra handeln så att du bygger upp massor av buffertmedel för att kunna ta träffar och fortsätta. En full träff i en vecka tar ungefär en hel dag med handel för att återhämta sig, vilket innebär att 3,5 dagar i veckan ska tjäna pengar. Under maj månad hade jag en fantastisk första veckan följt av 3 genomsnittliga veckor och slutade med 8 344 riktiga pengar, riktig handel. Den här veckan har min handelsstorlek ökat till 120 start med de andra multiplicerade för att hålla nyckeltal. Jag började med handelsstorlekar på 20, 64, 100 och 100 Obs! Jag har kört denna strategi där handelstorlekarna är större vid varje steg så att vinsten på varje handel i evenemanget är 82 så till exempel på en 3-handelshändelse vinsten är 246 etc, men HIT är mycket större så den extra förlusten torkar bort extra vinst. Jag skulle också vilja säga att även om du kommer att göra 2000 per vecka på denna strategi vid dessa inställningar behöver du verkligen en 5000 konto balans för att säkert göra det eftersom du måste kunna ta 2 träffar och fortfarande kunna handla ur situationen, så om du har 500 i ditt konto måste din första handel vara 10 mm om din mäklare tillåter det. Observera att det med 2 träffar är så sällsynt att det aldrig kommer att hända dig, men för att vara säker, ta din maximala träff och multiplicera med 3 och det är ditt minsta kontosaldo. Hela denna affärsmetod är inte för alla. Theres a Martingale-element men det är inte en Martingale-strategi (vilket är det snabbaste sättet att blåsa ett konto som är känt för mannen). Jag vet det enkla sättet att signalgenerering och ett relativt lågt ITM-förhållande totalt sett betyder att många människor inte vill upprepa vad jag gör men jag blev frågad av vissa människor hur jag tjänar pengar från binärerna och det här är mitt ärliga svar du behöver inte diagram som ser ut som en olycka i en färgfabrik för att tjäna pengar i BO Good LuckGood Trades killar. P. S. Om du inte gillar BB-strategin kan du tillämpa principerna för handelsstorlekshantering på alla strat som har ett lågt antal tillfällen där du får 4 OTM i rad. Gillar det här I motsats till kimjenny84 02 Jun 2015 ledsen jag vet att det här förmodligen inte är rätt ställe att fråga, men jag såg att du nämnde IG som din mäklare. Kan du snälla berätta för mig vad är det minsta beloppet du behöver betala för att handla sprintalternativ med dem Även om du har tagit tillbaka pengar från dem vilka dokument behöver du ta ut pengar Jag är ledsen att fråga dig allt detta men de verkar inte för att nämna några av dessa detaljer på deras hemsida. Tack så här till skillnad från ScalperX 02 Jun 2015 Lings säger du när du brukar sluta handla i USA efter att du har startat klockan 14.30 i Storbritannien. Även den amerikanska marknaden är öppen kl 14.30, väntar du säga 5 eller 10 minuter för att börja handla igen Betraktar du en nära av bollingarna något över bollingerbandet alls, även om det var 0,1 pip eller något Tack så mycket för all information, bra dela. Gilla detta till skillnad från Martini1209 02 jun 2015 Vi hade lite diskussion om chatten tidigare om att väga vissa tillvägagångssätt. Personligen skulle jag bli frestad, vänta på att jag är ute efter BB, leta efter prisåtgärder som kan indikera omkastning, till exempel pinbars etc, och handla sedan därifrån, vilket ökar chansen att det går ner över de närmaste två minuterna. På samma sätt skulle jag undvika stora volyminder eller timmarsättning etc, eftersom sannolikhetsreglerna som är associerade med BBands inte gäller i dessa situationer. Men det betyder i sista hand mindre handelsmöjligheter. Frågan är, om det skulle upphäva vinstlösningarna i samband med en mer svartvit inställning. Den förra är det sätt som jag skulle ta i alla fall, så jag antar att jag kan rapportera tillbaka i tid om jag väljer att anta detta. Jag är huvudsakligen inte angelägen om martingale-baserade idéer, men jag har ett spel med spel från och med 1. Gilla detta I motsats till tradesmart 02 Jun 2015 Hi Tradesmart, Vad menar du med trend och mindre handel men mer akurat Hej hmfaisalkabir jag menar bara att följa trenden När det gäller att placera en handel med den här strategin, så använder man en trendindikator eller bara tittar på diagrammen för att hitta trenden själv skulle vara mer exakta branscher men mindre handlar eftersom bara handel i riktning mot trenden. Gilla detta Till skillnad från luca1073 02 jun 2015 Gillade ditt inlägg och speciellt vad du rådde avout the bollinger band och dess avvikelse. När det gäller pengar har jag ett annat tillvägagångssätt, men dina regler kan tillämpas på mindre belopp. Jag har en skvassa pengar åt sidan och jag gillar inte känslan av att riskera det och framför allt jag bor i Filippinerna nu och här behöver jag bara 1000 euro en montjh att bo bra (fullt möblerat hus att hyra. El, Vin varje dag. Transport, 3 måltider om dagen, middag ibland. Alla dessa kostnader är summan för 2 personer (jag och min flickvän) etc. Så jag skulle vara ok med en konstant vinst på 50 euro per dag eheh. glad i det. Jag har företag i utlandet utomlands (inte i mitt land) och pengar saknades aldrig så långt och jag tycker att det är väldigt relativ vad du vill ha var du bor och hur du är. Tack så mycket för dina synpunkter och ditt inlägg Luca gillar detta till skillnad från Lingsbord 02 Jun 2015 Tack för alla dina inlägg. Låt mig börja med att säga att jag använder det här för att leva och medan det gäller för personer att försöka använda filter och indikatorerPA för att minska risken är jag levande bevis på att i en verklig miljö gör denna strategi ständigt mycket starka pengar exa ctly som det är. För att minska risken till exempel kan du ta varje stapel som stänger utanför BB som en varningsfält. Många gånger kommer du bara ha missat en ITM-handel, men vid tillfällen när marknaden fortsätter, om du börjar din handel 1 på vad som normalt skulle vara min handel 2, kommer du att ha en mycket bättre vinst av handel. Jag handlar som jag gör för att det bara gör mig pengar, rent och enkelt, precis som jag beskrivit. Mondmann - absolut helst min vän, jag har inget att gömma, jag säljer inte någonting och i min ålder behöver jag absolut inte någon att berätta för mig hur stor jag är. Jag har delat den här strategin eftersom den är riktig och den fungerar. Holyfire - bra fråga. För att vara ärlig fortsätter jag att handla, så om 4 branscher förlorar det är en träff men den allra närmaste raden som ger mig en signal. Id att handla det direkt tillbaka till startnivå på 100 i mitt nuvarande fall. hmfaisalkabir - en anständig BO-mäklare borde inte ha en spridning alls, men ja det fungerar detsamma på 5 minuter. tradesmart - Normalt är jag enig med dig, men på 60 sekunders utgångstid påverkar det inte riktigt saker. Det finns alltid pullbacks på en 1 minuts bar i någon trend eller drag. om inte det är allvarligt stort, vilket är ett brytande ögonblick ändå. kimjenny84 - jag handlar faktiskt med IQ. Jag har ett konto hos IG men ännu inte finansierat. Eftersom de är brittisk reglerade behöver du ett foto-ID plus ett objekt adressbevis som en försäkringsavgift daterad under de senaste 3 månaderna. Skalper - ja kompis, var försiktig runt 14:30 UK-tid i några minuter eller så. En nära outisde BB är just det, oavsett hur mycket den stänger utanför av. Luca1073 - Om du börjar med en öppningshandel på 25 euro kommer du att göra det med brittiska lunchtid de flesta dagar Tack för dina kommentarer killar gillar detta Till skillnad från luca1073 02 jun 2015 Hej Lingsbord, bra att du använder Iq-alternativet (det samma jag använder) så jag kan ställa dig en specifik fråga. Har du märkt att med IQ-alternativet inte är möjligt att köpa ett sätta eller ringa på exakt 60 sekunder, eftersom expirier ställs in av mäklaren. Regardibg denna strategi vad gör du Du går till närmaste utgången till 1 minut Ibland kan det vara så lite som 30 sekunder och ibland så mycket som 1 minut 59 sekunder. Är du flexibel med detta min gissning är ja. Jag tänkte också. Kanske en 5 min utgång skulle vara bra med ditt system om bb berör trenden eller det är detsamma jag vet ovan du svarade på en smiliar fråga som säger att du inte märkte en skillnad på ITM s på en 5 min utgång. Vad hänvisade du till? Undvik också stora nyheter när du handlar med det här Tack Luca Gilla detta till skillnad från Lingsbord 03 Jun 2015 Laksior, Luca har rätt (tack luca för att svara på den frågan) Luca - Eftersom signalen ligger vid barens stängning, det slutar i slutet av minuten, och IQ-utgången är när baren stängs, exakt 60 sekunder bort, så vidare Turbo-alternativ Jag får det precis i minuten. Det finns inga signaler som kommer åt sidan genom minuten eftersom du handlar på barens stängning. Det fungerar bra på 5 min men du får färre affärer, det är allt. I allmänhet, med nyheter, håller jag alltid den ekonomiska kalendern tillgänglig och kommer alltid att vara redo för alla drag som kommer från dem. vanligtvis är det inte ett problem men om marknaden går svårt, väntar jag ibland till 2: a baren innan handeln startas. Gilla detta I motsats till Martini1209 03 jun 2015 Får du konsekventa resultat med denna strategi på måndagskvällen jämfört med andra dagar, finns det något mönster till dina träffar Jag håller mig borta från marknaderna på dessa dagar med min strategi bara för att måndagskvällmarknaderna är deras egen lilla sak, men kanske skulle jag kunna använda det här som i motsats till luca1073 03 jun 2015 jag antar att du måste ha handlat det för några minuter sedan. Anledningen till att i mitt diagram finns två BB är att jag inte kunde ändra inställningarna för bollitoucher, det låter mig inte lägga 2.5. endast fullständiga siffror. Bifogade filerSimple men effektiv 60 andra binär optionsstrategi En enkel men effektiv 60-sekundär binär options tradingstrategi Tidigare har vi ofta hänvisat till handel med våra 60 sekunders optionsavtal i uppsättningar av tre, som vi refererar till som 8220series8221. Vi har funnit att detta är en enkel men effektiv 60 sekunders binär optionsstrategi som kan hjälpa dig att bli en mer lönsam och framgångsrik näringsidkare av dessa kontrakt. Enligt vår erfarenhet har detta visat sig vara det bästa sättet att handla 60 andra binära alternativ. Första saker först men. Detta koncept ska vara en del av din övergripande 60-sekundiga binära alternativ handelsstrategi. Det ska inte uteslutande användas av sig själv, och i stället bör införlivas i alla dina 60 sekunders affärer och större, övergripande handelsstrategi. Det blir mycket mer effektivt när det används som en del av en bredare strategi. Genom att använda denna mycket enkla och lätta att genomföra strategi kommer du nästan säkert att bli en mer lönsam 60-sekunders alternativhandlare. Hur man handlar 60 andra binära alternativ är förmodligen en av de oftast ställda frågorna som vi får, så det var dags att skriva ner det här skriftligt. Detta är en effektiv 60 sekunders optionsstrategi 8212 trots sin enkelhet 8212 eftersom genom att handla dessa kontrakt i uppsättningar av tre, inköpta ungefär 10-20 sekunder från varandra, kommer du att 8220dampen down8221 den iboende volatil och oförutsägbara karaktären hos sådana korta avtal. Det fungerar som en medelmekanism som dämpar något av det slumpmässiga 8220noise8221 som kan ha så stor effekt på 60-sekunders kontrakt. Visserligen inget revolutionerande här. Ändå är det effektivt och vi rekommenderar definitivt dess användning som en del av din övergripande 60 sekunders binära alternativstrategi. Vår enkla, men ändå effektiva 60-sekundära binära optionsstrategi för handel bör användas som en del av din övergripande handelsstrategi för 60 sekunder. Varje 8220series8221 handel kommer att bestå av tre (3) identiska kontrakt, köpte 10-25 sekunder ifrån varandra. Varje kontrakt i serien bör köpas för samma belopp. Volatilitet bestämmer dina inköpsintervaller. När volatiliteten stiger, bör också ditt avstånd mellanrum. Standardavståndet är 10 sekunder och ska användas i större delen av tiden. När volatiliteten är särskilt hög (för din valda tillgång, inte över hela linjen) bör du förlänga dina intervaller till mellan 15-25 sekunder. Dina intervaller bör aldrig överstiga 30 sekunder, eftersom detta kommer att göra det möjligt för ditt 1: a kontrakt att upphöra innan din 3: e köps till och med. Det exakta avståndet är inte kritiskt så länge som ovanstående riktlinjer följs strikt. När du övar med denna metod får du en känsla för avståndet under olika marknadsförhållanden och blir bättre på det. Det som vi har sagt några gånger nu, enkelt men effektivt. Förvånansvärt effektiv. Det är förstås ingen magisk kula och kommer inte i sig att göra dig rik handel med 60 sekunders alternativ. Men vi har använt den här metoden som en del av vår egen 60-sekunders optionsstrategi för över ett år nu (dock inte 100 av tiden) och har inga planer på att sluta använda det när som helst snart. Det har mätbart förbättrat vår lönsamhet i denna kontraktstyp och vi är övertygade om att det kan göra detsamma för dig. Ge det ett försök att se själv. Vi tror att du är glad att du gjorde. De är nu många mäklare som erbjuder 60-sekundära, 8220Turbo8221 och 8221 binära alternativkontrakt för Short Term8221. Vi har dock sammanställt en kort liten lista över VÅRA val för 2016 för de bästa binära alternativmäklare som erbjuder 60-sekunders binär optionshandel. Inklusive 8220Turbo8221, 8220Hyper8221, etc. Typ av kontrakt Och som alltid önskar vi dig lycka till i alla dina handelsaktiviteter. Publicerad av BinaryBoss Jason - AKA BinaryBoss - är examen av WSU med ekonomi i ekonomi med fokus på finansmarknaderna . År 2009 lämnade Jason sitt jobb med Microsoft i sitt hemland Washington för att driva ett självständigt liv. Visa alla inlägg av BinaryBoss Kan du snälla dela din strategi, som kan hjälpa till i min handel. Skicka mig din strategi till ganga44gmail som skulle vara en bra hjälp. (Jag redigerade din kommentar för att utesluta e-postadressen. Att sätta det där alla bots och olika e-postspammare lätt kan få det är en dålig idé. Och jag behöver inte det publiceras offentligt eftersom det visar det Admin privat i alla fall.) 60-sekunders binär alternativ är bra sätt att tjäna pengar på att spekulera, och på så kort tid, eftersom du kan få avkastning på 70-80 på 30-120 sekunder. För mina första 2 veckors handel bara med de 60 sekundära binära alternativen gjorde jag drygt 2.200 i vinst. Inte för lurvig I8217d säger att jag har min egen metod till min galenskap som jag använder och jag ser att du rekommenderar att du använder din strategi inte som en 8220stand alone8221-strategi utan att använda den med min egen strategi. It8217s intressant men jag kan se hur den här enkla idén skulle kunna förbättra min redan bra bra siffror. Jag ska ändå ge det ett skott. Tack. Tja, innan jag slutar jobbet för att försöka göra en blygsam men mindre stressig inkomst genom att bygga blogswebsites som är dedikerade till ämnen som I8217m är kunniga inom, såsom finans, investeringar och rena spekulationer (binära alternativhandel handlar mestadels men inte alltid fast i ren spekulationskategori) 8212 Jag var faktiskt en Commodities-analytiker för Boeing, i mitt hemland Washington. It8217s häpnadsväckande hur mycket deras bottenlinje beror på saker som det aktuella priset på palladium eller projicera priset på stål i 6 månader i förväg så att de kan köpa optionsavtal baserat på mina uppskattningar. Så det är egentligen ditt svar, min vän, jag känner till marknaderna som jag spekulerar i ganska bra, och medan mycket kortvariga rörelser som 60 sekunders alternativ är nära omöjliga att exakt förutsäga över en så kort tidsram, kan det gå över en lite längre tidsram8230 och använd sedan min 8220averaging8221-strategi (vilket är allt det egentligen är) för att jämna ut några av de kortfristiga stötarna så att min analys 8212 om korrekt 8212 faktiskt har en anständig chans att komma igenom det brus som finns på så kort tid ramar. Som jag säger i artikeln är detta inte menat som en 8220stand alone8221-strategi. Men snarare en strategi som bör användas som en del av din egen 8220bigger picture8221-strategi, något som jag använder det som beskrivits ovan i min handelsvaruhandel (som jag hoppas grundligt redigera när jag har tid att förbättra och klargöra det väsentligt, har blivit en mycket läsare artikel än vad jag förväntade mig när jag skrev den och det förtjänar mer uppmärksamhet nu med den trafik det blir). Det låter mig som om du är någon som har mer hjärnceller än fingrar, vilket är mindre vanligt än man skulle hoppas, så jag tror det med lite mer läsning, övning, läsning, övning etc8230.som du så småningom kommer att göra bra för själv. Jag kommer dock, i det här slutet, bara om du ens har läst det här långt, ge dig det relevanta tipset jag kan angående din fråga. Det korta och fruktansvärt ofullständiga svaret skulle vara: Trend. Att välja tidsramen för att kontrollera tendensen mot kan vara den knepiga delen men det är något som kommer ganska snabbt med träning. Jag brukar använda 2 och 4 timmars ramar för att kontrollera om de är i konflikt. Om de gör det för att kontrollera en annan tillgång. Men om trenderna matchar (dvs nedtrenden konsekvent över den tiden eller, naturligtvis, motsatt, uppträder över den tiden. Med väldigt mycket kortfristiga satsningar så här är trenden verkligen din vän. Försöker slåss mot trenden i en 30, 60 eller 120 andra tidsperioden rekommenderas inte allvarligt (men om du tittar igenom alla mina handelstidskrifter finner du att jag gör det mot mina egna råd vid några sällsynta tillfällen). Det här meddelandet hade gått tillräckligt länge För att vara ett helt inlägg på egen hand tycker jag att vi hade bäst tecken på och gå till jobbet. Hälsningar mannen, Jason Doug McGhee säger: Det fungerade av och på för mig .. men jag har en fråga8230.how vet du vilken riktning att välja för serien82308230i. e. sätter eller ringer jag egentligen skulle älska att göra det. Det här inlägget har oväntat blivit av våra mest besökta och läste postspages och jag har velat göra några förbättringar för att det skulle värda sådan uppmärksamhet. Men, tyvärr, I8217m en enmansman visa här och jag kan bara göra en t hing åt gången. Och tyvärr är det inte bara i korten just nu, det är nära toppen av min lista när jag får en chans att komma tillbaka till optimering av det populära inlägget och till och med lägga till en bra videohandledning för att bättre illustrera vad det handlar om. min hemsida och postspages, för att inte tala om att regelbundet publicera nytt innehåll. Men vi återhämtar bara från en google straff tht torkade oss av kartan för ett tag tack vare en svart hatt attack på oss som infogade skadlig kod i våra sidor och snubblade google8217s skydd av skadlig kod direkt från det stora G8217s indexet. Problemet fixat nu men jag har fortfarande en överväldigande mängd arbete att göra för att återfå den förlorade trafiken och förlorade förtroende som inträffade från den attacken. Och det måste tyvärr vara vår högsta prioritet tills det är 100 rättat. Tack för din kontakt och ditt intresse för att förbättra vårt innehåll, vi ÄLSKAR läsarens feedback och förslag. I8217m bara ledsen att vi inte kan uppfylla din förfrågan i tid som vi skulle vilja. Lycka till dig i din handel Hälsningar, Jason Kan du göra en video av denna I8217m mycket intresserad. Känn dig fri att meddela mig. VÄNLIGEN GUYS NO SPAMS.

No comments:

Post a Comment