Saturday 30 September 2017

Forex Handlare Club London


Om London FX Trading Club London FX Trading Club har skapats för branschexperter och professionella handlare för att dela sin erfarenhet av de finansiella marknaderna och träffa andra likasinnade individer och företag. Vi organiserar off-line sociala evenemang, vilket ger handlare en chans att vara fria från skärmarna i några timmar och interagera med andra medlemmar i vårt handelsområde. Registrera dig för ditt medlemskap idag, skriv bara ditt namn och din e-postadress i formuläret nedan och du kan ansluta dig till det växande nätverket av professionella FX Traders. Det finns många sätt att ansluta till LFX-community, välj mellan Meetup. Twitter. Linkedin eller LFX Clubs hemsida. Fullständiga detaljer om varje händelse publiceras via vår mötessida LMAX Exchange - Live FX-spreads Om sponsor LMAX Exchange är den första FCA-reglerade MTF för FX. Etablerade för att leverera fördelarna med utbyte av kvalitetskvalitet till den traditionella OTC-handeln. En fundamentalt annorlunda proposition för valutahandel. LMAX Exchange levererar fullständig transparens före och efter handel, exakt genomförande och lika villkor för alla marknadsaktörer. Kunderna dra nytta av överlägsen låg latent handel med en genomsnittlig handelskörningshastighet på mindre än 3 ms i över 60 FX-par, matchade under en strikt tidsperiod prioriterad grund och inget sista utseende eller avslag. LMAX Limited är baserat i London och driver en multilateral handelsanläggning. Auktoriserad och reglerad av Financial Conduct Authority, FCA Registreringsnr. 509778. lmax Fördelar med medlemskap Gå med i LFX-klubben idag och du kan dra nytta av: Exklusiva inbjudningar till våra medlemmar Endast händelser Tillgång till Daily FX Market Commentary (levererad av vår sponsor LMAX Exchange). Att vara en del av LFX Trading Club - online community. Nätverksmöjligheter. Gå med i communityLive Online Prop Trading Room Verkliga pengar, Real Traders Om Traders Club Det är inte att vi hade någon orättvisa kunskaper som andra inte hade, det är bara det vi gjorde våra läxor. Live Trading Room Live Trading Room är ett utmärkt ställe att interagera med professionella handlare och ställa frågor om marknaden och strategier vi använder för att handla marknaderna. Handel kan vara en ensam, isolerad resa. Du behöver inte vara ensam. Handla med oss ​​och leva varje vinst och varje förlust för framgång. Live FX-handel som täcker de stora flytande paren. Varje vinst och förlust är verklig. Få den psykologiska disciplinen att vara en kompetent näringsidkare. Du behöver aldrig handla ensam igen. När handlar vi Vi handlar i London och New York-sessioner mellan 6:00 8211 7:00 tisdag, onsdag och torsdag. Vi tar raster i mellan. Varför don8217t handlar vi Monday8217s och Fridays Låg volym på båda dessa dagar skapar onödig volatilitet i vår portfölj. Vårt Live Room handlas med reella medel, alla vinster och förluster är verkliga. Enligt FCA-riktlinjer måste handlare förstå att tidigare resultat inte är en indikation på framtida prestanda. Handel är riskabelt och måste endast vara med pengar du har råd att förlora. Vi erbjuder inte ekonomisk rådgivning. Transformationsprogram Traders Club erbjuder ett omvandlingsprogram som gör en nybörjare till en kompetent näringsidkare. Vi fokuserar på processen kring handel. Strategi ensam är värdelös på en ständigt föränderlig marknad. Varje handel innebär en planeringsfas. Om en näringsidkare kan utveckla en effektiv process som leder till handelsbeslut, blir hans förmåga att genomföra förbättras. 90 handlare misslyckas eftersom de inte strider mot handeln. Vårt program fokuserar på att utveckla näringslivsprocessen och övervinna psykiska hinder. Eventuell planering måste stödjas av stark kunskap om marknadskrafterna och en förståelse för marknadsaktörsbeteende. Recensioner av våra medlemmar från hela webben 8220De var hjälpsamma för att svara på några frågor som deltagarna hade och vi uppmanades att vara aktiva som samhälle för att få så mycket information och tips som möjligt under hela dagen sessionen. 8230 Jag rekommenderar starkt Traders Club där organisationen verkligen arbetar hårt för att hjälpa människor att få rätt utbildning och hjälpa till att förstå finansiell handel och bli övertygad om att handla själva.8221 8220 Jag gick med i Live Trading Room och boy8230 erfarenheten var fantastisk. Presentatören, Daniel, är mycket erfaren. Han vet sin väg runt handelsmarknaderna och alla frågor jag hade besvarades på ett enkelt och begripligt sätt. Jag önskar att Live Trading Room var öppet varje dag. Tack Daniel och teamet8221 8220 Jag har känt Daniel från hans tidigare jobb som senior analytiker. Har lärt mig mycket av honom. Var absolut nöjet att se honom igen på Traders Club och lärt sig mycket från sitt live-tradingrum. Bästa hälsningar till honom och hans lag. Fortsätt det goda arbetet.8221FRI SEMINAR Arek blev min mentor i maj 2014 och lärde mig alla färdigheter som behövdes för att bli framgångsrik. Jag fann Arek vara mycket ödmjuk och artig person, hans erfarenhet och kompetens är ovärderliga på handelsgolvet. Hans kurs ger en grundlig förståelse av marknaderna i ett mycket metodiskt tillvägagångssätt. Inte bara hjälper han dig med strategier som han också hjälper dig att växa som Trader, även till den här dagen ger Arek mig stöd och råd. Jag kunde inte tänka på en bättre mentor. Verkligen tacksam Towhidul Islam Trader BIngsingenjör Analyst Finansmarknadsfinansiering Hej Arek, hur går det, ville bara låta dig veta det var en väldigt användbar information Jag lärde mig i din kurs förra veckan, jag fick några nya glänsande verktyg för min handelsverktygslåda . Haha, jag började byta företagskonto Måndag och I8217m upp 23, på det och även mitt personliga konto, jag lagde runt 460 pips på detta också (8230) Vad jag också tycker om programmet kom du inte ut med den vanliga skiten dessa fx killar kommer ut med. I8217ll HJÄLP DIG SLAR 5K IN PÅ 2.6 MILLION I 3WKS. Eller något sådant. Jag minns verkligen att du pratar om pengar bara poäng, men det du lärde mig var att fatta välgrundade marknadsbeslut, baserat på nuvarande grundläggande analys och händelser, använd sedan den med den tekniska (8230) Förresten Arek jag felberäknade det var 670 pips mellan företag och personliga Acc, Richard Davidson Direktör för RD CNC Services Den handelskurs som levereras av Arek Okrasa är en mycket omfattande kurs, som är avsedd att bygga upp dina färdigheter för att bli en professionell finansiell näringsidkare. Jag har börjat sin kurs för tre månader sedan och jag kan garantera dess effektivitet som jag just nu handlar för ett handelsföretag. Kursen var strukturerad på följande sätt: För det första lärde Arek oss de grundläggande faktorerna som rör valutamarknaden och hur man tolkar dem för att skapa handelsidéer. Efter att ha studerat grunden innehöll kursen alla viktiga aspekter av teknisk analys, och så småningom har 7 handelsstrategier tagits upp i detaljer. Jag har fullt förtroende för Areks kurs och jag rekommenderar det till alla som är intresserade av att gå med i denna bransch. Areks personlighet och kunskap gör honom till den bästa läraren och mentorn som en person kan ha när han börjar i denna bransch. Mihai Vlad Faur Investment Management-student söker utbildningsmöjligheter i finansbranschen Arek blev min mentor för det dolda talentsprogrammet för tre månader sedan. Hans kunskap om Forex marknaden är oändlig och han kan leverera sin erfarenhet till kandidater på handelsgolvet mycket effektivt. Jag hade turen att vara en del av det dolda talangerprogrammet och lära mig av en av de bästa handlare som jag någonsin kommer att kunna lära känna. Arek är en väldigt ödmjuk och mild människa, som gör att han kan vara en bra lärarhandlare under sin vinge, har gjort bra start på sin karriär som framgångsrika marknadsförare. Efter att ha fått utbildning från programmet, är jag nu en heltidspraktiker för Audacity Capital. Jag har för närvarande handlat under två månader och är nu lönsam på 77 på min kontoportfölj. Min framgång drivs av den utmärkta träningen jag fått från Arek. Dhilshan Sandanarajah Junior Trader på AudaCity Capital Management Jag hittade kursen otroligt informativ. Det levererades på sätt som gjorde det lättare att förstå från nybörjare synvinkel som börjar med den grundläggande analysen. Att gå igenom obligationer, räntor, inflation etc. gav mig en riktigt god förståelse för hur meddelanden från centralbanker och andra stora namn kan påverka marknaderna (8230) Kursen har varit en stor hjälp och har fört mig närmare efter att jag följde min ambition om vara en professionell näringsidkare. Så tack så mycket för att Will Griffin Forex Trader hos Forex Masters UK Arek var min mentor under min träning för Lifestyle Trading Program. Jag har ingen ånger och bara bra saker att säga om min erfarenhet av Arek. Jag har kommit in i programmet och vet väldigt lite. Men Arek kunde lära mig de viktigaste punkterna, fakta och strategier att genomföra i min handels karriär väldigt bra. Den erfarenhet jag fick på golvet var mer än vad jag kunde fråga om andra handlare är mer än glada att kunna svara på några frågor. Jag rekommenderar denna kurs till någon, oavsett tidigare erfarenhet om du är fast besluten att börja handla som en professionell, anmäl dig till detta program, enligt Arek8217s vägledning kommer du att utveckla dina handelsförmåga och förtroende på ett effektivt sätt. Fernando Lopez traineehandlare vid LDN-KAPITAL Arek Okrasa, grundare av börsen och tradingklubben vid LMBS University och nu är en privat FX London Trader en mycket begåvad och fulländad individ. Jag har jobbat med Arek inte bara på LMBS, men han har också gett ett gästtal vid Queen Mary University som mottogs mycket bra av alla studenter. Arek visar sina handelsstrategier och investeringsmöjligheter genom att kombinera grundläggande och teknisk analys, leverera detta i en lättförståelig process. Det var ett nöje att arbeta med Arek och önskar honom allt det bästa i hans personliga strävanden och framtida handelssucces. Tomasz K Mlynowski QUMMIF fondchef Jag träffade Arek medan han studerade vid London Metropolitan Business School. He8217 har en stor personlighet och är passionerad om att investera och handla. Han har också stor kunskap om investeringar i allmänhet och valutahandel och teknisk analys i synnerhet. Jag deltog i hans Currency Trading Club-sessioner och fann det engagerande och insiktfullt. Chris Wilkowski direktör hos LeightonBrown Ltd.

No comments:

Post a Comment